مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 22:402020-12-19اقتصادي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 29 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تا کنون و در پی شیوع بیماری کرونا بیش از 21 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت شده است.

وی افزود: این نهاد با هدف کاستن از مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده های مددجو در دوران کرونا توجه ویژه ای به خانواده های نیازمند داشته است؛ در این مدت علاوه بر مددجویان کمیته امداد، به تعدادی از خانواده های نیازمند غیر مددجو از سایر اقشار جامعه نیز مورد حمایت قرار گرفته و از این کمک ها برخوردار شده اند.

اعمال محدودیت های کرونایی تردد در شب یلدا  معروف بسطامی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام ظهر امروز شنبه 29 آذر ماه در دهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان گفت: با همراهی و همگرایی مردم در اجرایی دستورالعمل های بهداشتی می توانیم به توقف چرخه کامل ویروس کرونا امیدوار باشیم.

وی با اعلام این مطلب که دورهمی های یلدایی بی تردید موج شیوع ویروس کرونا را افزایش می دهد، هشدار داد: مواظب باشیم دورهمی و شب نشینی های شب یلدا موج بلند کرونا را شکل ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام